پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118829
در برنامه نود اين هفته چه گذشت؟+ تصاوير
تاریخ انتشار : 1393/06/18 11:45:28
نمایش : 1420
برنامه نود اين هفته از ساعت 22:47 دوشنبه شب از شبکه سوم سيما روي آنتن رفت و ساعت 2:30 بامداد سه شنبه به اتمام رسيد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، برنامه نود اين هفته از ساعت 22:47 دوشنبه شب از شبکه سوم سيما روي آنتن رفت.

سئوال پيامکي اين هفته به بهترين بازيکن ماه اختصاص يافته بود.

 

خداداد افشاريان کارشناس داوري اين برنامه نود بود.

در ابتداي برنامه اسامي 10 بازيکن که کارت معافيت از سربازي آنها مشکل داشت اعلام شد.

گزارش نود درجه پخش گرديد که طي آن اتفاقات هفته اخير فوتبال کشورمان به شيوه طنز گونه اي پخش شد.

گوشه هايي از ديدار تيم هاي سايپا - ذوب آهن و سپاهان - ملوان و مصاحبه ها و حاشيه هاي مربوط به اين ديدار پخش شد.

صحنه هايي تصاوير آرشيوي برنامه نود در سال هاي 1385 و 1389 پخش شد که طي آن کفاشيان رييس کنوني فدراسيون فوتبال در خصوص تيم اعزامي به بازي هاي المپيک صحبت هايي ارائه کرده بود.

کفاشيان: قرارداد کي روش را امروز اعلام مي کنيم/با هيچ مربي بجز کي روش مذاکره نکرده ايم

علي کفاشيان
روي خط تلفني برنامه آمد و در خصوص اينکه 7 تن از بازيکنان اعزامي به بازي هاي آسيايي شرايط حضور در المپيک را ندارند گفت: ما تمام تمرکزمان روي تيم المپيک است، همچنين بايد به ليگ برتر هم نگاهي داشته باشيم و بر همين مبنا بازيکنان انتخاب شده اند.

وي در خصوص وضعيت کي روش خاطرنشان کرد: امروز قرارداد کي روش ارسال مي شود و وي آن را امضا و سپس کار خود را رسما از سر مي گيرد.

کفاشيان در مورد کناره گيري کرانچار از سرمربي گري سپاهان و ارتباط اين اقدام با مربيگري در تيم ملي گفت: ما بجز کي روش با هيچ گزينه اي صحبت نکرده ايم و با کرانچار نيز همينطور و صحبتي با وي نداشته ايم.

گزارشي از ديدار تيم هاي استقلال و نفت مسجد سليمان و حواشي و مصاحبه هاي اين ديدار پخش شد.
 
 
 
داوري ديدارهاي پخش شده توسط افشاريان مورد بررسي قرار گرفت.

گزارشي در خصوص مشکل کارت معافيت از سربازي بازيکنان پخش شد که طي آن مصاحبه هايي از حلافي و بهروان پخش گرديد.

صدرالسادات: زود قضاوت نکنيد! اجازه بدهيد مدارک را بررسي کنيم

سردار حميد صدرالسادات رييس سازمان وضيفه عمومي ناجا روي خط تلفني برنامه آمد و گفت: سازمان عمومي بر اساس مدارکي که افراد ارائه مي کنند در خصوص وضعيت خدمت سربازيشان تصميم گرفته مي شود.

اينکه گفته مي شود کارت معافيت بيش از 100 بازيکن فوتبال مشکل دارد درست نيست و همانطور که مي دانيد ما کارت بيش از 20 نفر را تاييد کرده ايم. ما ابتدا مدارک افراد را قبول مي کنيم مگر اينکه خلاف مدارک آنها ثابت شود که با اين افراد برخورد مي شود. اسامي 95 نفر به ما اعلام شده است که تا کنون کارت معافيت 21 نفر تاييد شده و کارت معافيت 13 نفر ابطال شده است و اسامي اين افراد اعلام مي شود.

وي ادامه داد: رفتار و اقداماتي که ما داشتيم نشانگر اين است که ما مجدانه اين مسئله را پيگيري مي کنيم و بررسي اين مدارک زمان بر است. اينکه کسي مشکل پزشکي داشته باشد بايد از طريق شوراي پزشکي مورد بررسي قرار گيرد.

آنچه به ما مربوط مي شود اين است که اگر مدارکي به دست ما برسد که مدارک ارائه شده مشکل دارد با آنها برخورد جدي خواهيم کرد و از مردم و رسانه ها مي خواهيم از گمانه زني ها جلوگيري شود.

صدرالسادات ادامه داد: براي ما فرقي نمي کند فرد ورزشکار باشد يا خير. ما تمامي مدارک موجود را مورد بررسي قرار مي دهيم و سپس در مورد صحت و سقم آنها نظر خواهيم داد.

گزارشي از ديدار تيم هاي استقلال خوزستان و پديده مشهد و مصاحبه ها و حواشي مربوط به اين ديدار پخش شد.

گزارش تقويم نود پخش شد.

اکبر صادقي ميهمان برنامه نود بود.

صادقي 29 ساله، بازيکن تيم پديده مشهد، فوتبال را از شهرستان قرچک و محله زيباشهر آغاز کرده است. وي اظهار داشت: در سنين نوجواني در تيم نوجوانان استقلال تهران بازي مي کردم.
در مجموعه پديده احساس آرامش مي کنم و قراردادم با اين تيم يکساله بود و نميدانم که تمديد مي شود يا خير.

گزارش نود تا نود پخش شد که طي آن به اتفاقات هفته اخير فوتبال ايران پرداخته شده بود.

گزارشي از ديدار تيم هاي پرسپوليس - تراکتورسازي و حاشيه ها و مصاحبه هاي اين بازي پخش شد.
داوري اين ديدار مورد بررسي قرار گرفت و افشاريان نظرات خود را در اين باره بيان کرد.

افشاريان: در فيفا هيچ منع قانوني براي خالکوبي وجود ندارد!

کارشناس داوري برنامه در مورد وجود خالکوبي روي دست بازيکنان گفت: هيچ منع قانوني در اين باره وجود ندارد و البته در مورد مسائل شرعي در اين باره نظر نميدهم ولي از نظر فيفا مشکلي ندارد.

صمد مرفاوي سرمربي مستعفي تيم فوتبال صباي قم روي خط تلفني برنامه آمد و گفت: الان سر تمرينات نميروم، فردا با اعضاي هيات مديره جلسه دارم و طي آن با اعضا صحبت خواهم کرد و مشکلاتم را عنوان مي کنم.

حامد زماني بازيکن فوتبال که جزو بازيکناني است که کارت معافيت وي به مشکل برخورده است روي خط تلفني برنامه آمد و اظهار داشت: من سال 1385 مشکل ديسک کمر داشتم و پس از درمان تا حدودي خوب شده ام ولي هنوز هم ديسک کمر دارم. حتي مي توانستم سرباز پاس شوم و من کميسون پزشکي رفتم و کارت معافيت دريافت کردم.

جهان بيني مديرعامل باشگاه صباي قم روي خط تلفني برنامه آمد و در مورد استعفاي مرفاوي گفت: وي پيش از اين صحبتي نکرده بود و البته اگر تصميمش را گرفته باشد ما به تصميم وي احترام مي گذاريم.

گزارشي از ديدار پيشکسوتان با غلامحسين مظلومي پيشکسوت فوتبال و مصاحبه پيشکسوتان و قديمي هاي اين رشته پخش شد.

علي اکبر محمدزاده رييس کميته اخلاق فدراسيون فوتبال روي خط تلفني برنامه نود آمد و در مورد خالکوبي ادينهو گفت: ما قانوني در اين باره نداريم ولي ما در مصاحبه هايمان در اين باره صحبت کرديم و کدها را به باشگاه ها داده ايم و باشگاه ها طبق آن عمل مي کنيم.

در آيين نامه ما بحث خالکوبي نيامده ولي به اين مسئله اشاره شده که تمامي مواردي که جنبه نمايش دادن و آرايش داشته باشد مشکل قانوني دارد.

وي گفت: ما نميخواهيم جلوي دوربين صدا و سيما خالکوبي يک بازيکن به نمايش گذاشته شود.

فردوسي پور مجري برنامه نود در اين باره گفت: پس با اين حساب ما نبايد بازي هاي خارجي را پخش کنيم چرا که بازيکنان روي بدنشان خالکوبي دارد که محمدزاده در اين باره اظهار داشت: ما در کشور خودمان اين بحث ها را اجرا مي کنيم و به ساير بازي ها کاري نداريم.

براتي کارشناس حقوقي فوتبال روي خط تلفني برنامه آمد و در مورد وظايف کميته اخلاق توضيحاتي ارائه داد.

محمدزاده در بخشي از صحبت هاي خود گفت: فيفا اين اجازه را به ما داده که آيين نامه را با توجه به فرهنگ خود کشورها تغيير دهد.

وي در مورد حضور عليپور در کميته اخلاق گفت: در حال حاضر چيزي به نام ستاد رسيدگي به تخلفات نداريم و با آمدن کميته اخلاق اين کميته برچيده شده است و در حال حاضر عليپور در سازمان ليگ فعاليت دارد.

براتي در جواب صحبت هاي محمدزاده گفت: در فيفا نيامده که آيين نامه کميته اخلاق طبق فرهنگ کشورها تغيير دارد.

افشاريان نيز در اين باره اظهار داشت: اگر قرار است بازيکني دست خود را بپوشاند بايد هر دو دست پوشيده شود و اين امر توسط تمام بازيکنان تين رعايت شود!

برنامه ديدارهاي هفته هشتم ليگ به تصوير کشيده شد.

محمد حسين مهرآزما بازيکن فوتبال روي خط تلفني برنامه آمد و در مورد کارت معافيت خود گفت: من 8 سال پيش بدليل مشکل پرانتزي بودن پاهايم معافيت گرفتم و آن زمان معروف نبودم که بخواهم از اين کارت استفاده خاصي کنم ولي چون قوانين معافيت شامل حالم مي شد براي معافيت اقدام کردم و مشکلي از اين بابت وجود نداشت و نميدانم چرا پس از 8 سال اين صحبت ها مي شود؟!
در پايان برنامه اين هفته اميد ابراهيمي به عنوان بهترين بازيکن ماه انتخاب شد.

برنامه اين هفته نود ساعت 2:30 بامداد سه شنبه به اتمام رسيد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html